Positiivisia tapahtumia
-

Markkinoinnin trendit ja suunta

Mihin markkinointirahat nykyään käytetään maailmalla? Perehdyimme kolmeen kansainväliseen tutkimukseen, jotka kertovat, mitä maailmalla tapahtuu ja mitkä ovat markkinointitoimenpiteiden painotukset. Markkinoinnin työkalut ja tavat ajatella ja toteuttaa markkinointia ja myyntiä ovat muuttuneet paljon viime aikoina ja menestyvät yritykset muuttavat toimintaansa enemmän kuin ei-menestyvät organisaatiot. Oletko samalla polulla menestyvien organisaatioiden kanssa vai et? Katso alta muutamia ydinnostoja, jotka poimimme tutkimuksista.

Mikä alla olevista markkinointikanavista/tavoista auttaa yritystäsi eniten saavuttamaan liiketoiminnan tavoitteita?
(Of the marketing channels listed below, which one will be most critical in help your organization meet key business objectives?)

Tutkimusten 2016/2018 mukaan:

  • 31% menestyvistä organisaatioista (Over Performing) uskoo ja luottaa tapahtumamarkkinointiin ja sen tuottamiin tuloksiin enemmän kuin digimainontaan, sähköpostimarkkinointiin tai sisältömarkkinointiin.
  • 91% menestyvistä organisaatioista uskoo tapahtumamarkkinoinnin olevan yksi olennaisimpia tapoja saavuttaa liiketoiminnalle asetettuja tavoitteita.
  • 63 % organisaatioista on lisäämässä tapahtumamarkkinoinnin budjettia seuraaville vuosille.
  • 63% on lisäämässä omien tapahtuminen määrää tai tapahtumiin osallistumista.

Olemme auttaneet asiakkaitamme yli 15 vuotta tapahtumamarkkinoinnin, sisältömarkkinoinnin ja perinteisten mainostoimistopalveluiden saralla. Se, olemmeko yrityksellesi oikea markkinointikumppani, selviää vasta, kun tapaamme. Ota yhteyttä, mikäli haluat keskustella eri tavoista toteuttaa kannattavaa markkinointia.

 

Lähteet: Event Marketing 2018 reports, Successful Events 2017, Forrester Research: 2016 B2B Budget Plans Show That It’s Time For A Digital Wake-Up Call

Heräsikö kysymyksiä?

Ota yhteyttä ja mietitetään miten saadaan teidän markkinointi ja tapahtumamarkkinointi tuottamaan enemmän positiivisia tuloksia