Positiivisia tapahtumia
-

Menestyvien organisaatioiden markkinointistrategia

Miten markkinointia ja liiketoiminnan tavoitteiden toteuttamista tehdään menestyvissä organisaatioissa (Over Performing)? Perehdyimme näihin kysymyksiin tutustumalla kansainvälisiin tutkimuksiin ja kyselyihin, että mitä maailmalla tehdään. Ohessa niistä yhteenvetoa, jota vasten voitte verrata teidän markkinoinnin painopisteitä.

Q&A: Miten markkinointibudjetti jakautuu tutkimusten perusteella (Over Performing) organisaatioissa:

Suurin osa menestyvien organisaatioiden budjetista (24 %) käytetään tapahtumamarkkinointiin, joko tapahtumiin osallistumisen muodossa (kumppanina) tai omien tapahtumien järjestämiseen.

Miksi tapahtumamarkkinointia tehdään?

B2B organisaatioiden tärkeimmät syyt

  • 29% Lead generations and sales
  • 23% Community Building
  • 16% Other
  • 15% Brand Awareness
  • 14% Customer relations
  • 3% Employee training

B2C organisaatioiden tärkeimmät syyt

  • 29% Community Building
  • 21% Other
  • 20% Brand Awareness
  • 18% Lead generations and sales
  • 8% Customer relations
  • 3% Employee training
  • 2% Recruiting

Heräsikö kysymyksiä?

Ota yhteyttä ja mietitetään miten saadaan teidän markkinointi ja tapahtumamarkkinointi tuottamaan enemmän positiivisia tuloksia