Positiivisia tapahtumia
-

Mihin menestyjät keskittyvät markkinoinnissa?

Perehdyimme tutkimusten avulla siihen, mitä eroja on markkinointitavoissa ja -ajattelussa, kun verrataan menestyviä (Over Performing) ja ei-menestyviä (Under Performing) organisaatioita. Alla lisää tietoa, mitä tutkimukset kertovat.

Q&A: Mikä alla olevista markkinointikanavista/tavoista tulee auttamaan yritystänne eniten saavuttamaan liiketoiminnan tavoitteita? (Of the marketing channels listed below, which one will be most critical in help your organization meet key business objectives?)

Tapahtumamarkkinoinnin rooli on selvästi kasvamassa menestyvissä organisaatiossa. Menestyvien (Over Performing) ja ei-menestyvien (Under Performing) organisaatioiden välillä on suuri asenne- ja näkemysero tapahtumamarkkinoinnista.

Q&A: Tapahtumamarkkinointi on erittäin tärkeä osa-alue organisaatiomme menestymistä? (Live events are an important component of my organization’s success.)

  • 91% Over Performing -organisaatioista  vastasi kyllä
  • 80% Performing as Expected -organisaatioista vastasi kyllä
  • 65% Under Performing -organisaatioista vastasi kyllä.

Q&A: Onko tapahtumamarkkinoinnin osuus kasvamassa budjetissa seuraavien vuosien aikana? (Do you expect your budget for event marketing will increase in the coming years?)

  • 80% Over performing -organisaatioista vastasi kyllä
  • 60% Performing as expected -organisaatioista vastasi kyllä
  • 54% Under Performing -organisaatioista vastasi kyllä.

 

Se, olemmeko yrityksellesi oikea markkinointikumppani, selviää vasta, kun tapaamme. Ota yhteyttä, mikäli haluat keskustella eri tavoista toteuttaa kannattavaa markkinointia.

Heräsikö kysymyksiä?

Ota yhteyttä ja mietitetään miten saadaan teidän markkinointi ja tapahtumamarkkinointi tuottamaan enemmän positiivisia tuloksia